De redactieraad maakte het voorbije jaar werk van een grondige restyling van Tij-dingen. Hopelijk kan je je vinden in het resultaat!
Jaargang 26 trappen we af met een knal. Het doel? Lokaal nieuws op een visueel aantrekkelijke en licht verteerbare manier aanbieden. Hopelijk ben jij even enthousiast.
Koksijdenaars appreciëren dit maandblad en dat doet plezier. 86 procent van de inwoners geeft aan dit magazine regelmatig tot vaak te lezen. Een schitterend cijfer waardoor Tij-dingen een toonaangevende rol speelt in Vlaanderen. In een recent afgenomen communicatie-enquête eindigde ons infoblad als koploper in alle onderdelen. Jullie, onze lezers, bezorgden ons bruikbare tips en zorgden zelfs voor nieuwe ideeën. Jouw mening telt!
Tij-dingen zit dan wel in een nieuw jasje, maar het bestaande concept blijft overeind. De meeste rubrieken nemen we over en sommige krijgen zelfs extra aandacht. Eervolle vermelding voor Jan Huyghe, de bedenker van Tij-dingen ging medio 2018 welverdiend op pensioen. Ook fotograaf Dirk Van Hove werkte mee aan talloze edities en is ondertussen anderhalf jaar op rust.
De nieuwe lay-out en kersverse website kwamen tot stand dankzij de gebundelde krachten binnen de dienst Communicatie Onthaal en Protocol. Op de foto zie je een trotse burgemeester en Communicatieschepen Lander Van Hove.
Kiezen is verliezen en schrijven is schrappen. Daarom lanceren we vanaf nu ons digitaal infoblad. Hier lees je extra grote interviews, vind je meer spraakmakend beeld- of zelfs videomateriaal. Voor de gedrukte edities kiezen we voor de blikvangers. Vandaar deze keuze. Een win-winsituatie.